Coronavirus

Coronavirus maatregelen Cityhotel

Geachte gast,

Om samen aan de richtlijnen te voldoen zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in het hotel waarvoor wij uw begrip en medewerking vragen.

Algemene maatregelen

  • Bij het maken van een reservering worden er enkele vragen over uw gezondheid gesteld volgens de richtlijnen van het RIVM.
  • Houd 1,5 meter afstand tot elkaar.
  • Blijf thuis bij (milde) verkoudheidsklachten.
  • Als u tijdens uw verblijf verkoudheidsverschijnselen begint te krijgen, laat het ons dan weten.
  • Volg de instructies van het team op.
  • Gehele horeca mag na 21:00 uur geen gasten meer ontvangen, en moet om 22:00 uur de deuren sluiten.
  • We hebben looproutes geïntroduceerd in publieke ruimtes.
  • De schoonmaakfrequentie is nog verder opgevoerd.
  • Contactloos betalen heeft de voorkeur.

Hotel

  • Onze receptie is voorzien van plexiglasschermen.
  • Receptie, restaurant en bar is geopend tot 22:00 uur
  • Bij schoonmaak worden op de kamers alle knoppen en handvaten gedesinfecteerd.
  • Sommige decoratieve elementen zijn uit de kamers verwijderd.
  • Er kunnen maximaal 2 personen tegelijkertijd gebruikmaken van een lift.
  • Hotelfaciliteiten kunnen aangepaste openingstijden of beschikbaarheid hebben. 
  • In openbare ruimtes hebben we stations met tissues en ontsmettingsmiddelen geplaatst.
  • De lift en trap leuningen worden meerdere keren per dag gedesinfecteerd. Voordat u de lift of trap gebruikt, dient u gebruik te maken van desinfectie gel.           Deze staan klaar in deze ruimte.
  • Het hygiëneprotocol wordt dagelijks beoordeeld en aangepast op de laatste informatie vanuit het RIVM en het ministerie.
  • Ons team is aanwezig in de lobby voor begeleiding en advies.

Restaurant

  • In
  • Alle tafels staan minimaal 1,5 meter uit elkaar.
  • Restaurant is geopend van 17.30 uur tot 20.00 uur, dit geldt uitsluitend voor hotelgasten.
  • Wij hanteren een beperkte, wisselende kaart.
  • U heeft de mogelijkheid om uw jas mee te nemen naar uw tafel. De garderobe zal tijdelijk niet gebruikt worden.
  • Uw tafel wordt kort voor uw aankomst voor u ingedekt. 
  • Menu’s worden gepresenteerd door geprinte menukaarten die na gebruik vernietigd worden.
  • De restaurantservice is zoals u van ons gewend bent, mits uit de vereiste vragen die wij bij binnenkomst stellen blijkt dat u gezond bent. ( zie bijlage )
  • Wij maken dan gebruik van bijzettafels waarop gerechten uitgeserveerd worden en servies wordt verzameld. Wij vragen u hierbij dan om een helpende hand.
  • De menu’s zijn aangepast om de kwaliteit te garanderen en een veilige werkomgeving te waarborgen.

Hoewel onze manier van service verlenen tijdelijk verandert, doet onze gastvrijheid dat niet.

We kijken ernaar uit u binnenkort te mogen verwelkomen

Coronavirus maatregelen City Hotel

Geachte gast,


Om samen aan de richtlijnen te voldoen zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in het hotel waarvoor wij uw begrip en medewerking vragen.

Algemene maatregelen

– Bij het maken van een reservering worden er enkele vragen over uw gezondheid gesteld volgens de richtlijnen van het RIVM.

– Houd 1,5 meter afstand tot elkaar.

– Blijf thuis bij (milde) verkoudheidsklachten.

– Als u tijdens uw verblijf verkoudheidsverschijnselen begint te krijgen, laat het ons dan weten.

– Volg de instructies van het team op.

– Restaurant is geopend van 17.30 uur tot 20.00 uur dit geldt uitsluitend voor hotelgasten.

– We hebben looproutes geïntroduceerd in publieke ruimtes.

– De schoonmaakfrequentie is nog verder opgevoerd.

– Contactloos betalen heeft de voorkeur.

Hotel

– Onze receptie is voorzien van plexiglasschermen.

– Het hotel is geopend tot 20:00 uur.

– Het restaurant en de bar zijn alléén geopend voor hotelgasten.

– Bij schoonmaak worden op de kamers alle knoppen en handvaten gedesinfecteerd.

– Sommige decoratieve elementen zijn uit de kamers verwijderd.

– Er kunnen maximaal 2 personen tegelijkertijd gebruikmaken van een lift.

– Hotelfaciliteiten kunnen aangepaste openingstijden of beschikbaarheid hebben.

– In openbare ruimtes hebben we stations met tissues en ontsmettingsmiddelen geplaatst.

– De lift en trap leuningen worden meerdere keren per dag gedesinfecteerd. Voordat u de lift of trap gebruikt, dient u gebruik te maken van desinfectie gel. Deze staan klaar in deze ruimte.

– Het hygiëneprotocol wordt dagelijks beoordeeld en aangepast op de laatste informatie vanuit het RIVM en het ministerie.

– Ons team is aanwezig in de lobby voor begeleiding en advies.

Restaurants

– Alle tafels staan minimaal 1,5 meter uit elkaar.

– Restaurant is geopend van 17.30 uur tot 20.00 uur dit geldt uitsluitend voor hotelgasten.

– Hotelgasten kunnen bestellen tussen 17:00 uur en 19:15 uur. 

– Wij hanteren een beperkte, wisselende kaart.

– U heeft de mogelijkheid om uw jas mee te nemen naar uw tafel. De garderobe zal tijdelijk niet gebruikt worden.

– Uw tafel wordt kort voor uw aankomst voor u ingedekt.

– Menu’s worden gepresenteerd door geprinte menukaarten die na gebruik vernietigd worden.

– De restaurantservice is zoals u van ons gewend bent, mits uit de vereiste vragen die wij bij binnenkomst stellen blijkt dat u gezond bent. ( zie bijlage )

– Wij maken dan gebruik van bijzettafels waarop gerechten uitgeserveerd worden en servies wordt verzameld. Wij vragen u hierbij dan om een helpende hand.

– De menu’s zijn aangepast om de kwaliteit te garanderen en een veilige werkomgeving te waarborgen.

Hoewel onze manier van service verlenen tijdelijk verandert, doet onze gastvrijheid dat niet. We kijken ernaar uit u binnenkort te mogen verwelkomen!